Vrijwilligers

De scouting bestaat uit vrijwilligers die het verschil willen maken voor kinderen. Zelfs in deze digitale tijd speelt de scouting nog steeds een belangrijke rol in het leven van kinderen. Voor heel veel kinderen is de scouting een bijzondere ervaring die ze niet snel zullen vergeten.

Ben jij degene waar wij op zoek naar zijn, iemand die samen met ons de kinderen een geweldige tijd bezorgen en een solide basis in hun leven mee willen geven? Want dat is scouting! Een relatief kleine maar zeer waardevolle investering (een paar uurtjes per week voor opkomsten en programma-planning) waar de kinderen u zeer dankbaar voor zullen zijn. Iets wat ze de rest van hun leven nooit meer zullen vergeten.

Help jij ons om de kinderen de beleving van hun leven te geven? Neem dan snel contact met ons op (info@scoutinghubertus.nl) of kom eens kijken bij een van onze opkomsten!

Tot dan!!!