Welkom bij Scouting St. Hubertus Terwinselen

balk1

hubertIedereen kan lid worden van Scouting: jong of oud, meisje of jongen. Je wordt lid van een Scoutinggroep bij jou in de buurt. Scoutinggroep St. Hubertus is aangesloten bij de landelijke vereniging Scouting Nederland.

Scoutinggroep St. Hubertus heeft als thuishaven Kerkrade, om precies te zijn in de wijk Terwinselen in Kerkrade-West. De groep maakt deel uit van de regio Carboonland in Limburg.

Nieuwe kinderen zijn altijd van harte welkom! De Welpen (7-11 jaar) draaien om de week op zaterdag van 12.30 – 15.00 uur. De Scouts (11-14 jaar) draaien wekelijks op zaterdag van 19.00 – 21.00 uur.

balk1

Help ons bij onze speurtocht naar nieuwe vrijwilligers!

Speurtochten zijn ons lust en leven bij Scouting. Deze speurtocht kunnen we helaas niet zonder de hulp van de inwoners van Terwinselen voltooien: onze speurtocht naar enthousiaste vrijwilligers.

balk1

Waar zijn ze, die actieve vrijwilligers die de jeugd van Terwinselen binnen het veelzijdige spel van verkennen een plezierige beleving van de vrije tijd willen bieden?

De laatste jaren is het aantal stafleden steeds verder afgenomen. De leidingtaken komen dan ook steeds meer op enkele schouders te rusten. Kinderen zijn onverminderd enthousiast, maar zonder leiders en leidsters kunnen we niet verder. Wij zijn daarom op zoek naar vrijwilligers die als staflid bij een van onze groepen de jeugd van Terwinselen wil begeleiden.