Over Scouting St. Hubertus Kerkrade-West

balk1

hubertScoutinggroep St. Hubertus is in november 1944 opgericht in Terwinselen. Scoutinggroep St. Hubertus heeft als thuishaven Kerkrade-West. Sinds januari 2019 hebben wij ons groepslokaal in het Elisabethstift, Hammolenweg 7, midden in de Groene Long. Onze groep maakt deel uit van de Scouting Regio Zuid-Oost Limburg in Limburg.

Bestuur

Scouting Sint Hubertus Terwinselen is een Vereniging. De Groepsraad, de vergadering van alle leiders en leidsters binnen de groep, neemt de besluiten over het beleid van de Vereniging. De Groepsraad kiest een Groepsbestuur, die het Dagelijks Bestuur over de groep voert. De groep wordt verder ondersteund door de Stichting Scouting Sint Hubertus. De ouders van de jeugdleden kunnen deelnemen in de ouderraad of in een van de werkgroepen hiervan.

Het Groepsbestuur wordt momenteel gevormd door:

• Groepsvoorzitter: Iris Wijnen
  • Groepssecretaris: Simone Wijnen
  • Groepspenningmeester: Nicolle Frusch
  • Groepsbegeleider: Joost De Jong

Scouting Sint Hubertus is ingeschreven bij de Kamer van Koophandel onder nummer 14120489.

balk1