Met verslagenheid namen wij kennis van het overlijden van Frans Schröder, lid van onze groep.
Als Plusscout was Frans geregeld te vinden als helpende hand bij diverse activiteiten.
Daarvoor heeft hij zich jarenlang ingezet als Scoutsleider en als penningmeester in het bestuur.
Wij zijn dankbaar voor de vele jaren die Frans zich heeft ingezet voor onze groep.
Wij wensen Marjon, Kim, Tom (allen oud leden van onze groep) en familie en vrienden veel sterkte bij het verwerken van dit verlies.
Op zondag 3 juni willen we samen stilstaan bij Frans tijdens een kampvuur.
Vanaf 19.30 uur zijn leden en oud-leden uitgenodigd bij dit kampvuur.
We hebben Scouting Eygelshoven bereid gevonden om hun kampvuurkuil hiervoor te mogen gebruiken, waarvoor dank.
Het kampvuur wordt gehouden bij het gebouw van Scouting Eygelshoven, Anselderlaan 65, 6471 GJ te Eygelshoven.