Wij doen ook dit jaar weer mee aan Rabo ClubSupport! En elke stem is geld waard. Kunnen wij rekenen op die van jou? Breng nu je stem uit via Rabo ClubSupport . De stemperiode loopt van 5 tot en met 24 oktober 2019.

Bij Rabo Clubsupport bepaal je als lid welke verenigingen in de buurt een steuntje in de rug krijgen, als lid van de Rabobank mag je je stemmen verdelen over 3 tot 5 verenigingen. Heeft u na de stemmen voor onze groep nog stemmen over? Geef ook uw steun aan Muziekvereniging St. Callistus (Terwinselen).

Kent u daarnaast iemand anders die lid is, vraag dan om met een of meer stemmen op onze vereniging te stemmen!

Hoe breng je jouw stem uit?
Stemmen kan door in te loggen in de Rabo App of het Rabo Online Bankieren.
Volg de volgende stappen om te stemmen via Rabo Online Bankieren:

1. Log in en ga via ‘Zelf regelen’ naar ‘Lidmaatschap’. Vervolgens kan je klikken op ‘Rabo ClubSupport’.
2. Druk op ‘Selecteer je favoriete clubs’ om vervolgens naar de deelnemers te gaan.
3. Kies minimaal drie en maximaal vijf clubs en druk dan op ‘Stemmen verdelen’.
4. Verdeel vijf stemmen over de door jouw gekozen clubs.
5. Druk daarna op ‘Stemlijst inzenden’ om je stem uit te brengen.

Breng je liever jouw stem uit via de Rabo App? Klik dan hier voor de instructies.

Je maakt geen gebruik van de Rabo App of Rabo Online Bankieren. Hoe breng dan jouw stem uit?
Om alle leden de mogelijk te bieden om te stemmen, hebben de leden die geen gebruik maken van onze online diensten een brief of mail ontvangen met daarin de stemcode en verdere instructies.

Heb je nog vragen? Neem dan contact op met Rabo Clubsupport via 088-7226600.